Робота зі стейкхолдерами

Кафедра маркетингу велику увагу приділяє взаємодії з роботодавцями та залученню зовнішніх стейкхолдерів для забезпечення якості освіти та підготовки практико орієнтованих фахівців : бакалаврів і магістрів маркетингу
Завданням кафедри є: залучення зовнішніх стейкхолдерів до проєктів, забезпечення сталості проєктів, посилення практичної компоненти здобуття вищої освіти.

Кафедра залучає роботодавців та стейкхолдерів в освітній процес в межах таких заходів: тренінги, майстер-класи, ворк-шопи, презентації, панельні дискусії, спільні проєкти, круглі столи, авторські курси

Серед реалізованих заходів:
– Створено спільний онлайн-курс викладачами кафедр маркетингу, економіки підприємства та організації бізнесу, комп’ютерних систем і технологій ХНЕУ ім. С. Кузнеця та Гетеборзького університету.

– В межах співпраці зі стейкхолдерами, кафедра маркетингу ХНЕУ ім. С. Кузнеця спільно з Лабораторія кар’єри та у партнерстві з Department of Management, Society and Communication Copenhagen Business School з жовтня 2022 р. по червень 2023 року провели серію глибинних інтерв’ю з провідними компаніями України, представництвами світових компаній та підприємцями.

Перелік стейкхолдерів, які взяли участь: Dataart, КРОН, Racoon Gang, Global Logic, Global Dev, Ранок, Promodo, Altex Soft, Ukrainian Fashion Cluster, Chameleon Soft, Arriba!, AppexSoft, Markupus, Telesence, Укрзалізниця, Добробут, Intellias, Мистецький арсенал, SkyUp Airlines, Текстиль-Контакт, lifecell, Новий стиль, McDonald’s, Glovo, Аптека 911, Vivat, New Voice, SHABO, Артеріум, Empat IT, Multiplex, Астрата, Vodafone Ukraine, Медтехніка, Effective Investments Group, EV, Кормотех, ROZETKA, One Philosophy.

Результати дослідження дозволили отримати інформацію про те, як працює бізнес під час масштабної кризи, що викликана війною в Україні, як компанії співпрацюють з закладами вищої освіти, які є можливості для партнерства освіти та бізнесу для сумісного пошуку шляхів подолання кризи та можливості розвитку економіки. Якими компетентностями має володіти випускник економічних спеціальностей та маркетингу зокрема. Обговорити освітні програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівні вищої освіти.

Інші новини за цією темою:

Лабораторія кар’єри та кафедра маркетингу ХНЕУ ім. С. Кузнеця реалізовує декілька проєктів з провідними університетами Скандинавії.

  • В рамках проєкту з Göteborgs universitet (Гетеборзький університет) проведено воркшоп “Освіта в умовах воєнного стану” та презентація фільму, створеного студентами ХНЕУ ім. С. Кузнеця, про життя харківських університетів під час воєнних дій в Україні

В вересні 2022 р. здобувачами 2 року навчання другого (магістерського) рівнів ОП Маркетинг:  Власенко К. І., Гнатенко А. В., Дейкун М. В., Іваницька А. І., Петруніна Ю. О., Походенко П. О., Саркісян І., Холодна К. Г. проведене дослідження під керівництвом кафедри маркетингу щодо ринку праці в ІТ-сфері для визначення основних тенденцій українського IT-ринку під час воєнного стану.  Серед досліджених питань стан ІТ-галузі, географія розташування та діяльності, динаміка кількості вакансій, заробітна плата. Здобувачі продемострували

У ході дослідження проведені інтерв’ю з PR/Media relations manager у DataArt Веронікою Неходою та директором з маркетингом у компаніях CHM software і Medstar Solutions Тетяною Гречихіною, а також використані дані з порталів DOU, WORK.ua, GRC.UA та ін.