Завідувачка кафедри маркетингу Людмила Гриневич спільно з представниками Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця відвідали селище міського типу Кегичівку та селище Наталине, аби розповісти місцевим школярам про НМТ, особливості вступної кампанії та секрети свідомого вибору майбутньої спеціальності.
Під час заходу майбутніх абітурієнтів познайомили з принципом роботи VR-окулярів та доповненої реальності, провели низку спеціалізованих тренінгів.
Під час зустрічі школярі в ігровій формі більше дізналися про економіку, підприємництво маркетинг та особистісний брендинг.
«Ми прагнемо не просто зацікавити потенційних абітурієнтів вступом до ХНЕУ ім. С. Кузнеця, але й надати їм корисні знання та навички для повсякденного життя. Нам хочеться розширити їхні горизонти та показати весь потенціал вибору спеціальності та майбутньої кар’єри. Дати знання, які в будь-якому випадку стануть їм у нагоді, адже саме в цьому сенс освіти. І, звісно, ми з радістю чекаємо усіх бажаючих навчатися на наших освітніх програмах», – розповів проректор з науково-педагогічної роботи і стратегічного розвитку ХНЕУ ім. С. Кузнеця Максим Серпухов.
Подібні виїзди до різних територіальних громад – одна з форм роботи університету для залучення потенційних студентів та підвищення їхньої обізнаності в питаннях підготовки та складання НМТ, вступу до ЗВО та майбутнього студентського життя.