27 березня студенти спеціальності “Маркетинг” відвідали малий бізнес, кав’ярню “КАВА МЕДІА” (ФОП Устіч), яка була запущена у Харкові під час повномасштабних бойових дій.
Студенти ознайомились з бізнес-процесами в кав’ярні, ризиками, що впливають на бізнес та з хмарною системою Poster, де ведеться аналітика продукції та послуг користувачам.
Також відвідали ТОВ “ГВАРА МЕДІА”, яка продовжує свою роботу у Харкові і висвітлює на своїй платформі події під час повномасштабного вторгнення. Студенти ознайомились з дизайн-процесами у організації, порівняли поточну візуальну комунікацію та заплановану, що буде випущена незабаром. Окремим блоком було обговорено стратегію дистрибуції контенту та механіки перепаковки контенту на різні платформи. Завершилась зустріч за чашечкою кави, а дехто навіть спробував зварити її самостійно для своїх одногрупників у кав’ярні.