Ус
Марина Ігорівна
Доцент кафедри маркетингу, кандидат економічних наук, доцент.
Навчальні курси:
– Маркетингова аналітика
– Маркетингові комунікації
– Маркетингові дослідження
– Сучасний інструментарій маркетингових комунікацій
– Маркетинг (українською, англійською мовою)
Наукові інтереси: сучасні методи та інструменти маркетингових досліджень і аналітики, конкурентний аналіз, маркетингові комунікації, стратегії Інтернет-маркетингу, маркетинг партнерських відносин
Підвищення кваліфікації:
- підвищення кваліфікації викладачів за напрямом «Створення інтерактивних електронних навчальних курсів»;
- підвищення кваліфікації для науково-педагогічних і педагогічних працівників за програмою «Розвиток комунікативної компетентності науково-педагогічних і педагогічних працівників закладів вищої освіти»;
- сертифікат Coursera про проходження курсу від Meta «Marketing Analytics Fondation»;
- з 03.2021 по 23.06.2021 р. пройшла підвищення кваліфікації у Центрі післядипломної освіти на кафедрі маркетингу та торговельного підприємництва Хмельницького національного університету за програмою «Маркетинг»: «Удосконалення методики викладання стратегічних та маркетингово-орієнтованих дисциплін для студентів спеціальності 075 «Маркетинг»;
- міжнародне науково-педагогічне стажування у Teadmus OU, м. Таллінн, Естонія в період з 17.09.2021 по 21.12.2021 р., за програмою «Стратегії розумної спеціалізації. Досвід Естонії»;
- підвищення кваліфікації за спеціальним курсом «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час та після завершення воєнних дій»07.2022 р. – 26.07.2022 р. на платформі Державної наукової установи «Інститутом модернізації змісту освіти», ТОВ «ЄЙЧАР Ю», м. Київ, Україна;
- підвищення кваліфікації за міжнародними проєктами Еразмус+ Жана Моне модуль «Адвокатування європейських правил конкуренції» 101047657 – AERC – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH, яке проводилось з 18.07.2022 – 29.07.2022 р. та Еразмус+ Жана Моне (Jean Monnet Chair SISDDP Erasmus +) модуль «Сталий, інклюзивний та розумний розвиток в умовах децентралізації: досвід ЄС» («Sustainable, Inclusive and Smart Development within Decentralization Process: the EU experience») No 101047894–SISDDP–ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH, яке проводилося з 01.03.2023 – 15.03.2023 р.;
- участь з 17 січня 2023 року по 27 січня 2023 року у дистанційному онлайн курсі «Формування культури якості вищої освіти»;
- підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників щодо розроблення та експертизи завдань ЄФВВ за експрес-курсом «Основи тестології та розробки тестових завдань».
Додаткова інформація:
Гарант ОПП «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
Автор більше 70 наукових та науково-методичних публікацій. Володіння англійською мовою на рівні В2 (Certificate in ESOL International (Business Vantage).
Диплом спеціаліста з фінансів за спеціалізацією «Фінансова аналітика».
Членство в професійних асоціаціях:
– Член громадської організації «Українська асоціація маркетингу» (сертифікат № 487 від 05.10.2020 р.)
– Член громадської організації «Українська асоціація викладачів і дослідників європейської інтеграції (APREI)», (сертифікат від 01.07. 2020 р.)
Профайли у наукометричних базах:
Scopus Author ID 57210117108
Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=WXf2h44AAAAJ&hl=ru
ORCID https://orcid.org/0000-0002-4849-0331
Репозитарій ХНЕУ ім. С. Кузнеця