Родіонов
Сергій Олександрович
к.е.н., доцент
Навчальні курси:
– Інтернет-маркетинг
– Пошукова оптимізація
– Сучасні інформаційні технології в маркетингових дослідженнях
Наукові інтереси: дослідження ефективних маркетингових стратегій в інтернеті, розвиток пошукової оптимізації та вплив сучасних технологій на маркетингові практики.
Підвищення кваліфікації:
– розвиток вищої освіти України в сучасних соціально-економічних умовах; теоретичні і нормативно-правові основи навчально-наукової діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти;
– методика розроблення навчальних планів, програм та занять з дисципліни фахового профілю у закладах вищої освіти на основі інтеграції знань спеціальності 075 «Маркетинг» без відриву від виробництва;
– міжнародне підвищення кваліфікації на онлайн курсах IBR LPNT у місті Люблін, Польща, в період з 15.02.2021 р. по 22.02.2021 р. за програмою «Дистанційні засоби навчання на прикладі платформ Zoom та Moodle», сертифікат № ES4425/2021 від 22.02.2021 р.
– Сертифікат Cambridge English Level 1, Grade B 09.12.2021 № 21120974266
Додаткова інформація: Членство в ГО «Українська асоціація маркетингу»; сертифікат № 635 від 5 липня 2021 року, м. Київ, національна спілка журналістів України
Публікації: понад 40 наукових, науково-методичних робіт
Профайли у наукометричних базах:
Scopus Author ID 57224212918
Google Scholar https://scholar.google.com/citations?user=-wqvBIgAAAAJ&hl=ua
ORCID https://orcid.org/0000-0001-8893-0306
Репозитарій ХНЕУ ім. С. Кузнеця