Гриневич
Людмила Володимирівна


д.е.н., проф., завідувачка кафедри маркетингу


Навчальні курси:

Бізнес-планування в маркетинговій діяльності
Методологія наукових досліджень
Міжнародний маркетинг
Поведінка споживача

Наукові інтереси: маркетинг креативних індустрій, маркетингові дослідження споживачів, формування маркетингової стратегії для бізнес-структур, діджиталізація вищої освіти.

Стажування: Академічна мобільність у формі наукового дослідження в рамках проекту «Ефективність використання освітніх онлайн-технологій, запроваджених під час COVID-19 в умовах воєнного стану» з 15 вересня по 28 вересня 2022 року до Університету Гетеборга (м. Гетеборг, Швеція).

Програма академічної мобільності «Розвиток можливостей дистанційної роботи у вищих навчальних закладах України (Шведський інститут, 01145/2022)»

Підвищення кваліфікації в рамках  Весняної Школи Вернадського 2023 за тематикою «Сталий, інклюзивний та смарт розвиток в контексті децентралізації: досвід ЄС» № 101047894 – SISDDP – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH у Волинському національному університеті імені Лесі Українки

Публікації – понад 150 наукових, науково-методичних робіт

Профайли у наукометричних базах:
Scopus Author ID: 57204618508
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=3LjFCj8AAAAJ&hl=uk
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4757-5106
Репозитарій ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Розклад занять