Бойко
Наталя Олександрівна


к.е.н., доцент


Навчальні курси:

Marketing_eng
Consumer behavior_eng
Маркетинг
Управління каналами розподілу та збуту

Наукові інтереси: Маркетинг та інноваційні методи й розробки в ньому, тренди маркетингу, вплив маркетингу та реклами на бізнес, маркетинг інтересів, емоційний маркетинг, поведінка споживача

Стажування:

  1. International Historical Biographical Institute (Dubai – New York – Rome – Burgas– Jerusalem – Beijing) , період з 13 січня 2023 р. по 11 березня 2023 р., Х Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників “Разом із Нобелівськими Лауреатами: Цінності, Досвід, Знання, Компетентності і Технології для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу“  (6 кредитів ECTS (180 годин)), сертифікат № 10 932 від 11.03.2023 р.
  2. Центр післядипломної освіти на кафедрі маркетингу та торговельного підприємництва Хмельницького національного університету, період з 22 березня 2021 р. по 23 червня 2021 р., Підвищення кваліфікації (стажування) (6 кредитів ЄКТС (180 годин)), посвідчення ХМ 02071234/21-061 від 23.06.2021 р.
  3. Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, блок дисциплін вільного вибіру «Удосконалення англомовної стратегічної компетенції» (23 кредита (690 годин)), сертифікат ХН №218 від 31.12.2020 р.
  4. Є дійсним членом Української асоціації маркетингу, де постійно проходить спеціалізовані тренінги, сертифікат №712 від 10.02.2022 р.
  5. Є членом громадської організації «Українська асоціація викладачів і дослідників європейськоїінтеграції (APREI)», сертифікат від 06.2022 р.
  6. У 2020 році закінчила Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, кваліфікація магістр, спеціальність «Мова і література (англійська)», освітня програма «Англійська мова і література в закладах освіти», диплом М20 №183798 від 31.12.2020 р.

Додаткова інформація:
Стаж науково-педагогічної роботи у навчальних закладах вищої освіти –  10 років
Є керівником студента-переможця (ІІ місце) Всеукраїнського конкурсу студентських робіт з Маркетингу (2021-2022 уч. р.р.).
Має 26 публікацій, з них 22 наукових та 4 навчально-методичного характеру, у тому числі наукові праці, опубліковані у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях (7 наукових статей у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз Scopus та Web of Science).

Профайли у наукометричних базах:
Scopus Author ID 57220922184
ORCID https://orcid.org/orcid-search/search?searchQuery=0000-0001-7292-5289
Researcher ID https://www.webofscience.com/wos/author/record/4377447
Репозитарій ХНЕУ ім. С. Кузнеця – англомовні публікації, українською

Розклад занять