Перша Міжнародна науково-практична інтернет-конференція “Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє” відбулася 24-25 жовтня 2024 року.
Захід був організований кафедрою маркетингу Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця в співпраці з Хмельницьким національним університетом, Прикарпатським національним університетом імені Василя Стефаника та Приазовським державним технічним університетом.
Конференцію відкрила проректор ХНЕУ Тетяна Шталь, яка висловила щиру подяку Збройним Силам України за їхню мужність у захисті нашої держави та за можливість проведення таких заходів. Вона побажала учасникам продуктивної роботи.
Основною метою конференції стало обговорення сучасних стратегій маркетингових комунікацій та управлінських підходів, що сприяють ефективному просуванню креативних продуктів і послуг, адаптації бізнес-моделей до нових ринкових реалій, а також формуванню конкурентних переваг у цифрову епоху.
У рамках конференції з доповідями виступили:
• DR Samir Sur (Aliah University, Індія)
• Марія Пархоменко (Університет Фрідріха-Александра, Німеччина)
• Володимир Гайдар (Директор Палацу Потоцьких, Україна)
• Оксана Голубовська (Optimum Media Ukraine)
• Оксана Дідик (Копенгагенський університет)
• Бойцова Яна (ГО Піксельовані Реальності)
• Жумела Андрій (IT, STFALCON)
Завідувачка кафедри маркетингу ХНЕУ ім. С. Кузнеця Людмила Гриневич підкреслила, що в подальшому планується регулярне проведення подібних заходів, залучення більшої кількості спікерів, у тому числі з-за кордону, а також активне залучення студентів до обговорення актуальних наукових питань.
Сайт конференції – https://mcon.hneu.edu.ua/uk/