Перша Міжнародна науково-практична інтернет-конференція “Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє” відбулася 24-25 жовтня 2024 року.
Захід був організований кафедрою маркетингу Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця в співпраці з Хмельницьким національним університетом, Прикарпатським національним університетом імені Василя Стефаника та Приазовським державним технічним університетом.
👩‍🏫 Конференцію відкрила проректор ХНЕУ Тетяна Шталь, яка висловила щиру подяку Збройним Силам України за їхню мужність у захисті нашої держави та за можливість проведення таких заходів. Вона побажала учасникам продуктивної роботи.
💼 Основною метою конференції стало обговорення сучасних стратегій маркетингових комунікацій та управлінських підходів, що сприяють ефективному просуванню креативних продуктів і послуг, адаптації бізнес-моделей до нових ринкових реалій, а також формуванню конкурентних переваг у цифрову епоху.
📚 У рамках конференції з доповідями виступили:
• DR Samir Sur (Aliah University, Індія)
• Марія Пархоменко (Університет Фрідріха-Александра, Німеччина)
• Володимир Гайдар (Директор Палацу Потоцьких, Україна)
• Оксана Голубовська (Optimum Media Ukraine)
• Оксана Дідик (Копенгагенський університет)
• Бойцова Яна (ГО Піксельовані Реальності)
• Жумела Андрій (IT, STFALCON)
Завідувачка кафедри маркетингу ХНЕУ ім. С. Кузнеця Людмила Гриневич підкреслила, що в подальшому планується регулярне проведення подібних заходів, залучення більшої кількості спікерів, у тому числі з-за кордону, а також активне залучення студентів до обговорення актуальних наукових питань.
Сайт конференції – https://mcon.hneu.edu.ua/uk/