На розширеному засіданні кафедри Маркетингу, яке відбулося 9 лютого 2023 року, обговорювалися важливі питання, пов’язані з освітньою програмою Маркетинг другого (магістерського) рівня. За екранами зібралися представники різних груп зацікавлених сторін, включаючи здобувачів освіти, випускників, роботодавців, стейкхолдерів та представників наукової спільноти.
Однією з ключових тем обговорення стали результати моніторингу ринку праці, ключових компетентностей успіху та тенденцій розвитку маркетингу, який був проведений робочою групою, освітньої програми Маркетинг другого освітнього рівня. За результатами цього дослідження визначено важливі аспекти, які впливають на попит і пропозицію на ринку праці в галузі маркетингу, які потрібно врахувати…
На засіданні були представлені результати громадського обговорення проєкту освітньо-професійної програми Маркетинг для обох рівнів вищої освіти – бакалаврського та магістерського. Це обговорення було важливим кроком у оновлені програми, оскільки враховувало погляди та відгуки різних зацікавлених сторін.
Після ґрунтовного опрацювання пропозицій та зауважень було прийнято рішення щодо затвердження ОПП Маркетинг для обох рівнів вищої освіти. Це рішення відображає спільні погляди та домовленості учасників засідання щодо змісту та структури програми, тематичне наповнення освітніх компонентів, мови викладання навчальних дисциплін.
Ми продовжуємо активно працювати над покращенням освітньої програми Маркетингу і розширенням співпраці з усіма стейкхолдерами. Дякуємо усім, хто брав участь у засіданні, за цінний внесок та підтримку нашої ініціативи!