В рамках співпраці зі стейкхолдерами, Лабораторія кар’єри та кафедра маркетингу ХНЕУ ім. С. Кузнеця у партнерстві з Department of Management, Society and Communication Copenhagen Business School, провели серію глибинних інтерв’ю з провідними компаніями України, представництвами світових компаній та підприємцями.
Надважливо отримувати інформацію про те, як працює бізнес під час масштабної кризи, що викликана війною в Україні, як наразі компанії співпрацюють з університетами, які є можливості для партнерства освіти та бізнесу для сумісного пошуку шляхів подолання кризи та можливості розвитку економіки.
Перелік стейкхолдерів, які взяли участь: Dataart, КРОН, Racoon Gang, Global Logic, Global Dev, Ранок, Promodo, Altex Soft, Ukrainian Fashion Cluster, Chameleon Soft, Arriba!, AppexSoft, Markupus, Telesence, Укрзалізниця, Добробут, Intellias, Мистецький арсенал, SkyUp Airlines, Текстиль-Контакт, lifecell, Новий стиль, McDonald’s, Glovo, Аптека 911, Vivat, New Voice, SHABO, Артеріум, Empat IT, Multiplex, Астрата, Vodafone Ukraine, Медтехніка, Effective Investments Group, EV, Кормотех, ROZETKA, One Philosophy.