Очима споживача: Використання відстеження погляду для оптимізації діджитал стратегій – третій вебінар від кафедри маркетингу, який відбудеться 27 березня о 12 годині.
Раді представити нашого наступного спікера – Катерину Касенкову!
Катерина – викладач кафедри туризму ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, та керівник маркетингового відділу MOST IT.
Під час вебінару розглянемо, як користувачі сприймають контент, де вони фокусують свою увагу і як вони взаємодіють з веб-сайтом. Використовуючи реальний досвід, розберемо деякі помилки щодо ефективності рекламних кампаній, якщо не приділяти увагу оптимізації діджитал-стратегії.
Окрім цього, на прикладі успішних кейсів проговоримо, які канали та типи реклами привертають найбільше уваги аудиторії, які елементи реклами є найефективнішими та які зміни можна внести для покращення результатів.
Долучайтеся до нас, щоб отримати більше інформації у свою скриньку знань.
Посилання на захід – https://us05web.zoom.us/j/87280326120?pwd=6abpQfWuZR3QWfnUBTzLKpkYPZL1bD.1